Derniers messages de blog

There are not posts yet.
    Raamomlijsting chroom aluminium roestvrij staal GOLF 7 5-deurs
    • Raamomlijsting chroom aluminium roestvrij staal GOLF 7 5-deurs
    • Raamomlijsting chroom aluminium roestvrij staal GOLF 7 5-deurs

    Raamomlijsting chroom aluminium 4 stuks Roestvrij staal GOLF 7 - 5 deuren

    JMV20005

    Accessoire voor VW GOLF 7 - Chroom aluminium raamomlijsting 4 stuks (roestvrij staal) VW GOLF 7 lager - 2012 model (na) - Ideaal om je VW GOLF 7 te personaliseren

    € 79,00
    Inclusief belasting
    Aantal
    Tussen 6 en 8 dagen

    rating Lees de 3 beoordelingen
    Gemiddelde score: 6.3/10 Aantal beoordelingen: 3
    Omschrijving

    Personaliseer je VW GOLF 7 met dit chromen accessoire.
    Dit is een 4-delige aluminium raamomlijsting in chroom (in roestvrij staal).
    Alleen voor het onderste gedeelte!
    Deze chromen raamomlijsting is op maat gemaakt voor de VW GOLF 7: het is geen universeel onderdeel.
    Deze raamomlijsting is gemaakt van roestvrij staal (inox). Het is geen plastic onderdeel.
    Alleen compatibel met de VW GOLF 7, model 2012 (daarna). Dit accessoire maakt je VW GOLF 7 uniek!
    Eenvoudige installatie zonder aanpassingen: de sierlijsten worden over de originele sierlijst op je VW GOLF 7 gelijmd. Aan de achterkant van elke sierlijst zit een plakstrip: een kant-en-klaar accessoire!
    Voeg lijm toe voor een perfecte installatie.

    Productdetails
    Jaimemavoiture
    JMV20005

    Specifieke referenties

    upc
    366549691209
    ean13
    3665496099012
    con rncontour de vitres
    rating 5
    ce n'est pas un contour puisqu'il ne fait pas le tour des vitres comme sur la photo, dialogue de sourd pour retourner le produit ainsi que son remboursement ceci ne me convenant pas JN FELICI
    Antwoord: ce n'est pas un contour puisqu'il ne fait pas le tour des vitres comme sur la photo, dialogue de sourd pour retourner le produit ainsi que son remboursement ceci ne me convenant pas JN FELICI
    Avis produit
    rating 6
    Super produit, très bon adhésifs, sauf que la boite de protection a été déjà ouverte. rafistolé au scotch.
    Avis produit
    rating 8
    Très bon produits, les adhésifs collent super bien, pas besoin de colle pour finir le travail

    Raamomlijsting chroom...

    € 79,00
    Je bent misschien ook geïnteresseerd in

    Referentie: JMV43647

    LED koplampen voor VW Golf 7 - Zwart

    Paar LED koplampen voor VW Golf 7 - Met U-vormige dagrijverlichting - Een sobere en sportieve look voor je VW Golf 7
    Prijs € 419,00
    Meer
    Tussen 4 en 6 dagen, afhankelijk van voorraad leveranciers

    Referentie: JMV44382

    Golf 7 GTi look led achterlichten

    Golf 7 led achterlichten - Alleen voor VW Golf 7 niet voorzien van originele led verlichting - Ideaal om een GTI / GTD / R look te geven aan je VW Golf 7 - Prijs per paarAlleen voor modellen van 2012 tot 2017
    Prijs € 479,00
    Meer
    Niet op voorraad