Derniers messages de blog

There are not posts yet.
    MERCEDES VITO W639 aluminium verchroomde laaddrempel
    • MERCEDES VITO W639 aluminium verchroomde laaddrempel
    • MERCEDES VITO W639 aluminium verchroomde laaddrempel
    • MERCEDES VITO W639 aluminium verchroomde laaddrempel

    MERCEDES VITO W639 aluminium verchroomde laaddrempel

    JMV19817

    Accessoire voor MERCEDES VITO W639 - Dorpel chroom alu MERCEDES VITO W639 - Model 2003 (na) - Ideaal om je MERCEDES VITO W639 te personaliseren

    € 79,00
    Inclusief belasting
    Aantal
    Tussen 6 en 8 dagen

    rating Lees de 2 beoordelingen
    Gemiddelde score: 10/10 Aantal beoordelingen: 2
    Omschrijving

    Personaliseer je MERCEDES VITO W639 met dit chromen accessoire.
    Dit is een verchroomde aluminium laaddrempel.
    Dit onderdeel is op maat gemaakt voor de MERCEDES VITO W639: het is geen universeel onderdeel.
    Deze grille is gemaakt van roestvrij staal. Het is geen plastic onderdeel.
    Alleen compatibel met MERCEDES VITO W639, model 2003 (daarna). Dit accessoire maakt je MERCEDES VITO W639 uniek!

    Voeg lijm toe voor een perfecte installatie.

    Productdetails
    Jaimemavoiture
    JMV19817

    Specifieke referenties

    upc
    366549689374
    ean13
    3665496097131
    Seuil de chargement
    rating 10
    Je suis déçu pour une première chez vous je n'ai pas reçu le bon article et je suis toujours en attente de la bonne livraison du seuil de chargement chrome Mercedes Vito W639 avec l'inscription Vito sur le seuil de chargement.rnJ'ai fait le nécessaire sur votre site et toujours pas de réponse.rnEn vous remerciant de l'attention que vous porterez à ma demande.rnCordialementN.Kondé
    Antwoord: Je suis déçu pour une première chez vous je n'ai pas reçu le bon article et je suis toujours en attente de la bonne livraison du seuil de chargement chrome Mercedes Vito W639 avec l'inscription Vito sur le seuil de chargement.rnJ'ai fait le nécessaire sur votre site et toujours pas de réponse.rnEn vous remerciant de l'attention que vous porterez à ma demande.rnCordialement rnN.Kondé
    Avis produit
    rating 10
    Parfait

    MERCEDES VITO W639...

    € 79,00